fbpx

Kwaliteit & veiligheid

kwaliteit

Kwaliteit & veiligheid

Lootskliniek doet er alles aan om je op een zo veilig mogelijke manier te behandelen. Dit waarborgen we door een regelmatige controle van de apparatuur, een jaarlijkse audit van een onafhankelijke ziekenhuishygiënist en een apotheker. Tevens nemen wij alle noodzakelijke maatregelen ter preventie van infecties. Lootskliniek wordt eenmaal per 5 jaar bezocht en geïnspecteerd door een afvaardiging van dermatologen van de Nederlandse Vereniging voor Dermatologie, om de kwaliteit van onze zorg te beoordelen.

Compliment of klacht?

Wij doen er alles aan om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het zijn dat je niet tevreden bent over de behandeling, de organisatie of de gang van zaken in onze kliniek. Wij willen graag dat je dat aan ons kenbaar maakt, zodat wij samen met jou tot een oplossing kunnen komen. Je opmerking of klacht nemen wij serieus, omdat wij het belangrijk vinden dat je geheel tevreden bent.

Je kunt met jouw klacht of opmerking altijd terecht bij onze assistentes of jouw zorgverlener. Wij leren van klachten en observaties, om zo in de toekomst nog betere zorg te kunnen verlenen. Indien je een ernstige klacht hebt waarmee je niet naar jouw voldoening bent gehoord door je zorgverlener, kun je contact opnemen met de interne klachtenfunctionaris. Hiervoor kun je een klachtenformulier opvragen bij de balie of via e-mail. Wanneer je een klacht indient, wordt ernaar gestreefd om binnen zes weken tot een oplossing te komen.

Indien je er samen met de klachtenfunctionaris en jouw zorgverlener niet uitkomt, kun je contact opnemen met Erisietsmisgegaan.nl. Dit is een onafhankelijke organisatie die een uitspraak doet over de gegrondheid van de klacht. In bepaalde gevallen kan de Geschillencommissie een schadevergoeding toekennen. Afhankelijk van de aard van het geschil wordt er door de voorzitter bepaald hoe de commissie tot een uitspraak komt. Weet dat jouw zorgverlener het belangrijk vindt dat je tevreden bent over de verleende zorg. Wanneer je open bent over je ervaringen, help jij jouw zorgverlener om dit doel te realiseren.

Voor meer informatie over de klachtenprocedure kun je onze folder opvragen. Complimenten zijn uiteraard ook welkom!

Ervaringen

Wat een fantastische kliniek. Ik zal het iedereen aanraden. De dokters zijn toppers. Ze stellen je op je gemak. De mensen achter de balie, de assistenten… Ze zijn allemaal vriendelijk. Een prachtig gebouw en goed bereikbaar. Nogmaals: dr. Loots en dr. Schouten, dikke 👍👍

- Mcb Bennema

Heel blij dat ik deze kliniek gevonden heb. Kundig en vriendelijk. Leggen alles goed uit. Voelt je er heel prettig. Schone en mooie praktijk.

- Jessy

Heel blij dat ik deze kliniek gevonden heb. Er werd goed naar mij geluisterd door dr. Loots en ik heb een top behandeling van haar gehad! Erg aan te bevelen!!

- Isabelle